Frustration..

2012-08-2011:04:00
Matchningsprocessen
 •  Kommentarer (0)
Är bara förnamnet.. Det här, att gå med i aupair programmet, är nog det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv. Det är skitkul men jobbigt. Allting går så långsamt. Jag vill ha svar nu! Jag vill åka nu! Jag hoppas att familjen hör av sig idag och att det är ett bra svar dem skriver! Ni får hålla tummarna för mig. Jag måste göra något idag för att hålla tankarna i styr, men jag vet inte vad bara. Hmm.

I want a second call noooow!

En bild från en fin utgång med fina vänner <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin