12/12/12

2012-12-1302:11:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Det har varit en sjukisdag idag. Tjejen har haft feber hela dagen och har därför varit jätte hängig. Killen har mest hängt på vilket ledde till att vi bara chillade hela dagen lång. Jag gjorde lite tvätt, skypade med Josse, mamma och pappa samt med john och blondie. Så har egentligen fått ganska mycket gjort men endå inte haha.

Jag är superförkyld, kan knappt andas! Men förövrigt mår jag bra (än). Min Värdmamma ska ta hem flu-shots till oss så det är väl lika bra att ta en? Har aldrig varit såhär förkyld i Sverige och har aldrig tagit en spruta om jag inte varit tvungen, men nu är jag ju här - dunderförkyld sedan jag kom - lika bra att ta sprutan.

Sitter och kollar på 12/12/12 konserten just nu, som är tillägnad offerna i orkanen sandy! Superbra, ni måste se den! Pappis sa att ni i Sverige kunde se den den 21/12 om ni inte orkar sitta uppe i natt och titta live ;) Går säkerligen att ladda ner den eller något annars om man är lite mer teknisk!

Nu ska jag ta mig lite efterrätt, åt ju två portioner lasagne idag och då får man ju ta lite efterrätt, right? ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig jag skickar svensk nässpray

2012-12-13 @ 08:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin