Great days

2012-12-0619:17:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Igår var det bara lillkillen och bebis hemma och vi hade det ganska så kul ihop tycker jag. Jag lät killen leka med vatten, vilket han äääälskade att göra. Vi var ute och lekte, vi lekte med tåg, vi gjorde allt möjligt. Killen var nöjd i alla fall, han fick ju all uppmärksamhet idag ;) När killen tog sin nap passade jag på att mysa med bebis. Hon börjar bli så stor nu. Man ser hur mycket hon utvecklas varje dag. Så himla härligt!
 
Idag har jag alla tre barnen och alla tre sover! mamman kallar mig för "Super-au pair" för att jag lyckades få den stora tjejen att sova. Bara att tacka och ta emot all beröm. Haha, det var nästan så att jag somnade med! Fattar inte varför jag är så trött! Gick och la mig vid halv 11 igår och vaknade vid 9. Okej, jag snoozade i två timmar... Men i alla fall! Jag är trött!! Konstant trött! Får leta runt i butikerna här där alla super-piller finns och se om det finns något mot trötthet. Koffeinet räcker tydligen inte! 
 
Kommentarer
Postat av: fanny

åh hon ser ut som ett litet troll hihi! Kan vara några vitaminer du behöver :)

2012-12-07 @ 15:49:24
URL: http://fannymattila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin