Jag borde sova...

2012-12-1105:05:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
...men när gjorde jag något senast som jag borde göra? hahah. 
 
Har kollat en snutt på Män som hatar kvinnor, fast den engelska versionen. Ganska kul att se på faktiskt. Blandar både svenska och engelska (??) Filmen är bra men inte den amerikanska versionen. Näe. Ni måste se den själva för att förstå vad jag menar. 
 
Pratade med pappa för en stund sen (4am hemma i Sverige). Tycker synd om er där hemma! Det är tydligen så mycket snö så stackars pappa måste upp tidigt och skotta. Själv ligger jag i sängen och trycker chips. (Våga inte ens nämna banta!!!!)
 
Imorgon är det full rulle igen. Barnen ska på spanska och jag ska hämta. Har aldrig varit där förut så det ska bli spännande. Nämnde jag att jag börjar vid sju?!??! galet! Jag har blivit bortskämd med alla sovmorgonar känner jag och så ska jag börja vid sju nu.. Ojoj. Men det ska nog gå bra ;) Ska försöka att inte läsa allt för många kapitel i boken innan jag ska sova bara ;)
 
Fick ett brev på posten idag, gissa om jag blev glad!?!? :D Det var från min syster Malin! Taaaaack :D:D Jag älskar att få brev, stora som små. Så tänk på det där hemma ;) 
 
Åh juste, höll på att glömma! Jag bevittnade något helt fantastiskt idag! 
Så himla underbart! Bebis rullade över från rygg till mage idag för första gången! Jag blev helt varm och tårögd när jag såg det! Hon växer för snabbt! Lillkillen också för den delen. Jag hör honom säga nya meningar varje dag. Galet vad det går snabbt! 
 
 
Fick mamman att klä granen idag med, för det hade vi minsann inte gjort än ;)
 
Fick även min egen julstrumpa att pynta och hänga upp :)
 
Åt även igår min första furtune cookie! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin