Jersey Gardens & IKEA

2012-12-0305:45:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Denna helgen har varit helt amazing! Underbar på alla sätt! Synd att den har tagit slut så snabbt.. Efter shoppingen igår så tog jag och Anna nya tag och förde kosan mot Newark/Elisabeth för att besöka Jersey Gardens (stooort mall) och IKEA! Självklart blev det shopping på båda ställena, inte ens förvånad över hur mycket jag kan shoppa längre och över HUR mycket det finns! Det som förvånade mig var att jag var sugen på och älskade ikeas köttbullar!!! (Ni som känner mig vet att jag inte äter deras köttbullar, inga köttbullar, över huvudtaget) med lingonsylt(!!!) och vet ni?? DET VAR SÅÅÅ GOTT! Jag åt så jag fick ont i magen! 
 
Köpte även med mig glögg, lussebullar och kanelbullar hem till familjen. Pappan älskade kanelbullarna (såklart!) och mamman älskade glöggen, jag med! Fick äntligen lite julkänsla i kroppen. På vägen hem så lyssnade jag och Anna på julmusik hela vägen, försökte sjunga med meeeen kände inte igen en enda låt... inte okej! haha. 
 
Nu ligger jag här i min nybäddade säng på mitt nya täcke som jag fick av mina värdföräldrar, tack <3. Ska snart krypa ner, jag jobbar ju imorgon, klockan 12 ;) jag har det nog lite för bra tror jag haha ;)
 
 
före
efter
Kommentarer
Postat av: Malin

Shoppa, äta, shoppa, äta, shoppa, äta...jobbar du aldrig? ;)

Svar: hahahah, man kan nästan tro att jag inte gör det ;) Jag har världens bästa jobb har jag kommit på :D
Paulina Svensson

2012-12-04 @ 00:37:20
URL: http://www.mallesplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin