Länge sedan sist

2012-12-1605:42:56
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Det har hänt mycket dem här senaste tre dagarna. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja?! 
 
Jag tror att jag tar det i tur ordning, vilket betyder - igår! Men jag orkar inte skriva om allt nu så det får bli i morgon.. Det har varit full rulle hela dagen med felkörningar och en gps som ger dumma anvisningar. Men jag är safe & sound nu! 
 
Klockan är waaay för mycket, så det är dags att sova känner jag! (Måste bli bättre på att uppdatera i tid)
 
Bilder kommer mina vänner! Puss
Kommentarer
Postat av: gordon

det är nog inte fel på gps tro jag.
men man vet alldrig.puss på dig

2012-12-16 @ 08:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin