Och så var denna veckan snart slut!

2012-12-0805:01:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
SItter i sängen och orkar knappt hålla ögonen öppna. Så trött är jag!

Har knaprat piller hela dagen känns det som - huvudvärk. Som tur var så jobbade jag bara till 12 och då började huvudvärken släppa och det var dags att ta tåget in till NYC. Shoppade faktiskt inte så mycket denna gången. Köpte det som behövdes köpas, eller ja.. Jag ville ha det i alla fall. Om det var nödvändigt, det är en annan femma. Men nu är jag en tjocktröja, halsduk och vantar rikare. Samt lite scrapbooking grejer. Ska bara skriva ut lite bilder med, sen är det dags att börja pilla lite :)

Imorgon jobbar jag två timmar, då jag ska köra flickan till dansen. Sen ska jag följa med familjen på ett kalas. Ska bli kul :) På söndag är det babyshower och jobb som gäller. På måndag är det en månad här!! Tiden går för fort...
Kommentarer
Postat av: gordon

du har bra du. men lite vitaminer skulle nog vara bra.puss på dig.

Svar: jag får väl skaffa lite vitaminer då :) pusspuss
Paulina Svensson

2012-12-08 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin