Sammanfattning & bildbomb

2012-12-2304:49:28
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Sååå! Lördagkväll här i usa, söndag morgon hos er i sverige. Busy day today. Hela veckan har varit sjukt jobbig. Inte så att jag har jobbat länge eller att barnen har varit jobbiga. Men på något sett har den varit jobbig. Vet inte om det är all julstress runt omkring som har påverkat mig. Är och har varit jäkligt trött hela veckan. Kan ni fatta att det är julafton på måndag?! herre jisses! Om jag längtar? ooooh ja :D hiih. 
 
Imorgon ska vi träffa tomten på Macy's i NYC. Trevligt :) Blir en liten roadtripp dit med familjen, mammans syster, mamma och styvpappa. Det blir trevligt :) Jag gillar min VM's familj. Väldigt öppna och trevliga. Det gillas! 
 
På grund av en väldigt händelserik dag idag så hann jag inte åka och säga hejdå till min vän Anna som åkte hem :( Jag hoppas att allt gick bra på flygresan! Kommer sakna dig <3
 
PONNYRIDNING
 
BAKNING/ SARA'S CHILLIN'
Kommentarer
Postat av: gordon

ni ser ut att ha det jätte trevligt.
men vilka bakverk det var inte dåligt och pajen sen den ser god ut.puss på dig saknar dig denna dag som denna.

Svar: Jadå :) Nej det är fullt ös i köket denna helgen, massa bakverk ska göras ;) Puss på dig med, jag saknar dig också <3
Paulina Svensson

2012-12-23 @ 09:32:36
Postat av: Mia

Fina bilder:) saknar dig som bara den måste skypa snart loggar in en stund på julafton puss

Svar: Saknar dig med! Ja men gör det, när loggar du in? <3 puss
Paulina Svensson

2012-12-23 @ 11:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin