Done & Done

2012-06-2917:23:00
Förberedelser
 •  Kommentarer (0)
Och nu var intervjun avklarad. Jag förstår inte riktigt vad jag var nervös för.. Malin, som intervjuade mig, var hur snäll som helst! Vi hade jättetrevligt och hon berömde mig för mig engelska (vilket jag inte förstår??) haha. Har nu fått svar på alla mina frågor och behövde göra två kompletteringar bara på mina papper: stämpel från doktor och så hade min referns glömt fylla i en fråga. Inga stora saker och som går snabbt att åtgärda. Efter det skickas det in till STS och kommer sedan upp på min sida.. Påtal om den så kanske det är dags att fylla i allt och börja med videon (klump i magen). Hatar att spela in mig själv och "låtsas att jag prata med någon", men det ska nog gå bra :) 
 
Nu ska det grillas i regnet och sen ska jag ta det lugnt hela helgen. På måndag vankas det sommarjobb! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin