16 dagar innan allting börjar

2012-05-1412:02:00
Förberedelser
 •  Kommentarer (0)
Det är bara 16 dagar kvar tills jag ska betala in antagningsavgiften och sedan är allting igång med intervju och papper som ska fyllas i. Mitt humör har redan börjat att gå upp och ner, kanske för att det är så lång tid kvar tills jag ska betala vilket också betyder att när jag väl har betalat kan jag inte ångra mig, typ.. Så nu har jag kommit in i ett stadie där jag velar fram och tillbaka om jag ska göra det, även att jag VILL göra det. Men jag har bestämt att jag ska slutföra detta! Jag ska åka till USA punkt slut...
 
Jag har även märkt att jag har kommit in i något slags "Lev för stunden" stadie. Så fort jag får möjligheten att göra något här hemma så gör jag det, för det kan ju vara sista gången jag får göra det och om jag skulle få chansen igen så kan det dröja några år, eftersom att jag åker iväg. Detta har jag dock ingenting emot, jag borde ha börjat med detta för länge sen, man vet ju aldrig vad som händer imorgon.
Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin