A day at the library & more

2012-11-2904:51:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Kommentarer
Postat av: gordon

ni ser ut att ha det trevligt.

2012-11-29 @ 06:06:28
Postat av: Malin Månsson

Hej Paulina !

Malin som intervjuade dig :)
Hittade din blogg när jag var inne på STS hemsida och tittade lite - vad kul att du hamnat på deras sida !

Vad roligt för dig att du kommit till en så bra familj och barnen är urgulliga :) Hoppas du har njutit av Thanksgiving ordentligt och laddar inför jul och nyår !

Ha det bra !

2012-11-29 @ 15:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin