All these sad goodbyes

2012-11-1202:10:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Sitter på flygplatsen nu och magen är fylld med mat! Gud vad gott det va ska ni veta. Har suttit på en buss i ca 8h och har ganska så ont i rumpan vill jag lova. Men jag mår bra och resan upp gick fint den med. 
 
Att säga hejdå idag var det jobbigaste jag gjort på länge, men vi ses ju snart igen! Tur att skype finns med :) Det här ska nog gå bra minsann! Tänkte slänga upp lite bilder och så där och sedan kolla på massa serier i väntan på att den andra tjejen ska komma hit, det vill säga om ca 7h haha. 
 
Btw så luktar det lussekatter här, är inte det lite för tidigt??
 
xoxo / Paulina
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin