Cleaningday

2012-11-3005:27:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Idag har varit världens lugnaste dag, typ. Började jobba klockan 9, lekte lite med barnen osv. Klockan 10 hade vi ett möte inplanerat med LCCn här och vi pratade till klockan 12, då jag slutade. Skypade med syster Mia och hennes familj samt med mamma och pappa. Tvättade och storstädade rummet, käkade lunch och tittade på tv. Sen började jag jobba igen vid 4, gjorde middag och tog det mest lugnt med barnen. Väntade även på att tv-killen skulle komma då de sa att det skulle komma vid 5-tiden. Käkade middag och slutade vid halv sju. DÅ kom tv-killen. Ja, dem är ganska så tidsoptimistiska här verkar det som... Hur eller hur så har jag ääääntligen fått tv på rummet! :D 
 
Så sammanfattningsvis så har dagen var heeelt okej, inget att klaga på ;) haha. Imorgon börjar jag vid halv 10 och jobbar några timmar sen har jag ett hål på några timmar och börjar inte förens 4 och jobbar hela kvällen i princip. Vm och Vp ska på konsert så jag ska vara hemma och passa barnen, som kommer att sova mesta delen, hoppas jag. På lördag blir det NYC igen, can't wait! :D
 
Nu ska jag trycka i mig lite Reese's och pringels och titta på harry potter på min tv! :D
 
Det här är en mopp...ganska bra faktiskt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin