I love you

2012-11-1902:16:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Jag har börjat komma till rätta i rummet nu, packat upp alla kläder och sådär. Tog ett kort på min garderob på hur den ser ut nu med alla klänningar och koftor som behöver hängas. Tänkte att det kunde va kul att ha ett då och nu kort sen när jag har börjat shoppa ;) 
 
Har även satt upp alla kort som jag fick av Emma och Malin ur det "hemliga kuvertet" jag fick med mig och som jag inte fick öppna förens jag kom till USA. Tack så jätte mycket! Jag började gråta när jag läste brevet Malin! Och tack för halsbandet! :) Love you! <3
 
Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin