Näst sista dagen - den värsta dagen (för mig)

2012-11-1600:12:00
Au pair skolan
 •  Kommentarer (1)
Usch, denna dagen har verkligen INTE varit bra.. Vaknade upp med huvudvärk, och det blev inte bättre under dagen. Jag gick och köpte en "en-dos-förpackning" av huvudvärkstabletter, ska jag vara ärlig så hjälpte dem faktiskt, snabbt också. MEN när huvudvärken nästan var borta så satte illamåendet igång och jag började känna mig febrig och hängig. Jag somnade nästan på lektionen 10ggr, jag mådde så dåligt. Gick upp och vilade på lunchen och vaknade lite bättre. En halvtimme in på lektionen så var jag tvungen att springa till toaletten, för jag kände hur det började vattnas i munnen och anade vad som skulle komma.. Jag han PRECIS in på toaletten innan spyan kom upp. Trevligt att veta va? ;) Jag har inte spytt mer sen dess, men har varit väldigt dåsig.

Medans jag slumrade på lektionen efter det (jag fick gå upp och vila efter jag spytt först) så blev fler och fler tjejer illamående och fick ont i magen. Jätte konstigt! Så alla var rädda för att vi skulle få maginfluensa eller någonting. Men framåt eftermiddagen började jag må bättre, när jag hade sovit på lektionen haha. Jag har fortfarande lite huvudvärk men det är ok. Ska snart sova. Funderar på att beställa upp mat så jag får någonting i magen. Frukosten kom ju upp förut.

Det var allt för idag. Inga bilder blev det heller :( Hoppas alla har det bra hemma i Sverige! Imorgon beger jag mig till mitt nya hem för året, spännande! :D
Kommentarer
Postat av: gordon

hoppas att du kommer att trivas hos fam.

2012-11-16 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin