Saturday

2012-11-1022:34:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Imorgon bär det av. Känns jätte konstigt. Dagen med stort D är redan här liksom. Tiden går för snabbt. 
 
Dagen har varit bra idag, alla har varit här på smörgåstårta och tårta och umgåts och haft det bra. Det känns verkligen inte som att jag ska åka iväg. Ikväll kändes det som ett vanligt kalas typ. Konstigt. Lär väl kännas imorgon vid stationen när man verkligen ska säga hej då. Usch! 
 
Nu är jag alldeles slut och tänkte gå och lägga mig. En sista natt i min säng. Imorgon blir det mysdag med familjen och bara umgås och ha det bra. Updaterar nog igen när jag sitter på bussen då kommer alla bilder med!
 
Slänger upp två som syrran tog och la upp på facebook :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin