Sentimental

2012-11-0413:33:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (2)
Den här klumpen i magen, den blir bara större och större. Sömnproblemen har kommit tillbaka och alla "tänk om"-tankarna spökar i mitt huvud igen. Om en vecka, exakt idag, om 2h cirka, åker jag ifrån Kalmar och alla mina nära och kära. Om 10h cirka, är jag på Arlanda, med ont i magen och en trötthet och hunger som slåss, kan jag tro. Men med en längtan och iver som aldrig varit större! Spännande! 
 

Snälla mamma och pappa gick till affären och handlade julmat till mig. Jag ska få äta julmat innan jag åker, så underbart! Julskinka och jansonssfrästelse, det bara vattnas i munnen! mmmmm (ser ut som Homer i Simpsons när han tänker på öl). 
 
Jag vill bara att denna vecka ska gå fort, för jag orkar inte vänta längre. Gå dag ut och dag in och tänka: "Detta är kanske sista gången jag gör detta". Det tar för låååång tid! Jag vill flyga nu! Jag vill träffa nytt folk nu! Nu nu nunu! haha. 
 
Imorgon kommer fina John hem med, som jag har saknat honom! Skönt att jag hinner träffa honom innan jag åker iväg och vi får inte träffas på ytterligare ett år. Sjukt att han redan har varit borta i ca 8 månader. Tiden går fort. Tänk på det mina vänner när jag är där borta. Det kommer säga svissch och så är jag här igen! :) 
 
Until' we meet again!
Kommentarer
Postat av: Anna

Har skickat ett mail till dig. Har du sett det? :)

Svar: Kollade mailen nu och har inte fått ngt :/
Paulina Svensson

2012-11-05 @ 03:29:54
URL: http://annapalmqvist.blogg.se
Postat av: Anna

Skickade till den mailen som du skrev när du kommenterade min blogg. Din gmail.. Kan vi prata på fb kanske? Har en tjänst att be dig om! (a)

2012-11-05 @ 17:04:37
URL: http://annapalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin