The swedish fair and everything else

2012-11-1901:15:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Dagarna går ganska fort här faktiskt. Har vaknat tidigt av mig själv varje dag förutom idag då ställde jag klockan för att jag och VM skulle åka till gymmet. Brände 200 kcal på bandet, bra jobbat!  Skypade sedan lite med mamma, pappa, farmor, farfar & Mandy :) saknar er, lite ;) Sedan åkte vi till en svensk mässa där dem hade jultema och serverade glögg, pepparkakor, kaffe (OMG så gott!) och massa massa annat. Det var kul att se allas miner när dem testade alla sakerna haha. 
 
Resten av dagen har jag tagit det lugnt, skypade lite till med mamma och pappa :) Har precis gosat lite med bebis. Snart ska jag nog ta och kolla på lite Grey's Anatomy ;) Är så j*kla förkyld med så får ta och hitta ett apotek imorgon tror jag! 
 
Börjar jobba lite smått imorgon med. Klockan 12 ;) Det ska nog gå bra det här haha! 
 
Ni får en söt bild på Elijah från idag :)
 
han var så lycklig när han satt i den lilla fåtöljen med sin laptop :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin