Target

2012-10-1414:42:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Satt här i min ensamhet och funderade lite på vad som behövs inhandlas när jag kommer till USA. Hårfön, plattång, osv. Jag orkar inte släpa med mig det från sverige. Så ofta fixar jag inte håret just nu, det är i den där längden där det enda som passar är att ha det uppsatt haha. Helt plötsligt så kom jag att tänka på target. Gick in och kollade på internet vad som fanns där (typ allt?). Typ som ullared här i Sverige hahah. Sen kollade jag upp hur långt ifrån mig det ligger. Eeeh, I'm in heaven?? 7 MINUTER IFRÅN MITT HEM!! haahah :D underbart! för $40 får jag en hårfön,plattång och locktång. SJUKT! :D

 
För övrigt så är det sista dagen i Sverige för en tjej som jag har börjat prata lite med och som kommer att bo i NJ med :) Jag är så nervös för hennes skull (på ett bra sätt). Längtar tills jag får åka :) Läs hennes blogg här: http://fannymattila.blogg.se
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin