Congratulations on Your match!

2012-09-2420:29:00
Matchningsprocessen
 •  Kommentarer (0)
Kollade nyss mailen liten snabbt och såg att jag hade två meddelanden från aupaircare. När jag läste vidare insåg jag att familjen nu har matchat med mig och herregud vad fjärilar det dök upp i magen på mig! Visst, vi har bestämt sedan länge att vi skulle matcha bara det att de var tvungna att göra en in-home intervju först. Men eftersom att jag inte har fått bekräftat att vi har matchat så har man ju gått och varit nervös för att de ska ändra sig. Men NU, finally, har vi matchat och nu är allt verkligen på riktigt! Now it's no turning back! Den 12 november lyfter planet!

Det är så kul i aupairroomet nu, det har dykt upp nya saker och jag har fått en lista med en massa andra aupairer i området och en är svensk :D Henne ska jag kontakta direkt hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin