In to the next step

2012-09-1817:35:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Värdfamiljen har nu haft sin hemma-intervju vilket betyder att vi äntligen kan matcha, tror jag? haha. Jag fattar ingenting, när man läser andra aupairers bloggar så verkar allting så enkelt. Men det är det inte. Inte för mig i alla fall. Hur som helst så vet jag i alla fall att jag får ett mail från aupaircare när familjen har matchat med mig så jag berättar när jag vet ;)

Funderar på att göra några inlägg, steg för steg, hur det går till när man ansöker som au pair. För de som är nyfikna och kanske vill ansöka. Jag vet ju själv hur jag kände innan jag ansökte, ville veta hur allting gick till osv.

Min fina mamma och pappa <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin