Pure happiness

2012-09-0511:10:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja? Jag har så mycket känslor i mig just nu att jag borde klassas som en bomb.. Jag sprängs när som helst! En vän till mig att åkt till NY som au pair och är just nu i Connecticut läste jag. Gissa vad jag gör??

Jag börjar att lipa! När jag läste det tänkte jag att det var snart min tur att åka. Jag är så lycklig! Jag har hittat en underbar värdfamilj och om två månader åker jag på mitt äventyr. Det är helt sjukt! Samtidigt som det pirrar i hela kroppen och jag bara vill åka så är jag självklart ledsen också över att behöva lämna alla nära och kära hemma på ett avstånd jag helst inte vill tänka på. Tack gode gud att det finns Skype mina vänner. Annars hade jag nog inte klarat av det...

På tal om något annat. Min värdmamma skrev och sa att hon hade begärt en matchning med mig nu. Men det har inte kommit upp något på hemsidan eller på mailen? ååh allt detta nytt som jag inte förstår, jobbigt. Men det blir nog ingen Stockholm för mig i morgon ser det ut som. Vi får ta det som det kommer. Ska ringa chefen på mitt sommarjobb idag med och kolla om han har något jag kan göra i en månad så jag får lite extra cash! kan alltid behövas. Men men, det löser sig, som pappa säger :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin