Section 3: Simple crafts and snacks

2012-09-0313:41:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (1)
Sitter här med mitt pre-depature project. Känns som att jag har hållit på i evigheter, dock är det bara några timmar. Jag är på section 3 utav 10...yaay! Jag förstår varför de skriver att man ska lägga minst 8 h på skiten, för det tar verkligen tid! Det är sjukt jobbigt, men roligt :) Ganska så intressant faktiskt, man lär sig nytt hela tiden.

Nu ska jag ta en liten paus och äta något innan min mage svälter ihjäl! Sen blir det att komma på en massa pyssel till olika högtider! detta ska nog gå bra :)
Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vad är det för något man ska göra? :) Jättespännande att följa det här!
kram

Svar: Det är ett projekt som består av 10 delar där man ska skriva om barnens utveckling, vad man kan göra för aktiviteter för att hjälpa dem att utvecklas och allt sådant där :) kram
Paulina Svensson

2012-09-05 @ 12:30:11
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin