1-5 April

2013-04-0600:17:36
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Vi inleder 1 April med att gå på ett dumt skämt av lillasyster! Får skylla på att det inte var första april här än ;) 
Jag jobbade mellan 12-7.30 Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde under dagen haha. Inte resten av dagarna heller. 
 
Jag kan däremot berätta om idag! ;) Det har varit strååålande sol här idag, riktigt skönt. Tog lilleman till Barnes & Nobels för en lekstund, sedan åkte vi vidare till Rahway River Park. Gick runt och tittade och gick ner till vattnet och tittade på fåglarna. (Måste åka dit igen och mata fåglarna med barnen någon dag). Sedan åkte vi hem, lilleman tog sin sovstund, jag och bebis gick ut och satte oss på en filt på bakgården och njöt av solen. Härligt att våren äntligen är här nu! Slutade vid 2 och då åkte jag till Woodbridge mall och bokstavligen talat shoppade loss! ;)
 
Nu är jag hemma, ont i fötterna, en lön fattigare och har precis ätit quesedillas (stavfel??). Nu ska jag redigera bilder så ni får se något kul här i bloggen ;) Sen ska jag bara slappa resten av kvällen! 
 
Puss på er! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin