31 Mars

2013-04-0405:39:30
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Easter.
 
Yolandi sov över och vi hade påskfrukost tillsammans med min vf :) Hon var sedan tvungen att åka hem så jag följde med familjen till kyrkan :) Ganska så interesant att se, hur dem firar påsk. Sen åkte vi hem och hade ägg-jakt med barnen. Dem letade efter ägg i hela huset och på bakgården. Jag har nog aldrig sett dem så glada och exalterade förut haha. Sen var det dags för den middagslur och sedan den goda middagen! Här är det tradition att äta skinka, julskinka för mig. Men den var god ;) Efter det tog vi det lugnt och slappade, mätta och belåtna, till och med lite illamående efter allt ätande. Sedan var det dags för sängen för min del! En hel dag i NYC och en hel dag bestående av mat tar på sina krafter ;) 
 
Bilder på äggjakten kommer så småning om ;) Ni vet hur det är! Vill inte lova att bilderna kommer upp imorgon och så orkar jag inte redigera dem ;)
 
Puss på er. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin