Ameican museum of natural history

2013-04-0719:51:36
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Igår var vi på Ameican museum of natural history. Riktigt kul att vara där. Det är världens största museum och är även känt för att vara museet i filmen "En natt på museet". Dock så såg jag ingenting som var med i filmen, förutom dinosaurien som är i entréen. Meen vi åkte ju dit för att barnen skulle ha roligt, inte vi vuxna ;) Det bästa är att man inte behöver betala en viss avgift utan du betalar vad du själv vill betala. Så jag ska ta med mig Yolandi nästa gång jag åker dit ;) Det hade varit kul :D Dem har huuur mycket saker som helst att se och uppleva där. Riktigt intressant! 
 
När vi kom hem så jobbade jag mellan 5-9 så att mina vf kunde gå ut och äta med min vm's farbror som var på besök. Lilleman var övertrött då han inte fick sin sovstund under dagen, men var ändå ganska lätt när det var läggdags. Någon som inte var så lätt var bebis. Hon ville inte sova i sängen eller i gungan. Det enda som dög var att sitta i gungstolen med mig och ha mig sjungandes för fulla muggar. Rörde jag lite på mig så vaknade hon. Stakars liten. Men till slut slumrade hon in och jag kunde flytta över henne till sängen. Stackars Kate kunde jag inte leka med alls, men hon klagade nog inte, hon fick ju titta på tv ;) 
 
Nu om en stund kommer Yolandi. Vi får se vad vi hittar på. Jag är hungrig (som vanligt) så vi drar nog ut och käkar och har det bra :) Synd att dem inte har någon uteservering här någonstans, det är så fint väder här idag! 
 
På tal om väder, hörde att det snöade hemma ;) Härligt! hahah. 
 
Bilder från museeumet kommer snarast! 
Puss på er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin