Hej jag lever!

2013-04-2103:59:23
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (3)
Alltså wow, det var ett tag sedan jag skrev någonting här ser jag nu.. Hehe. Ooopps! 
 
Har egentligen inte hänt sådär jätte mycket efter senaste inlägget. Jobbat jobbat och jobbat. I tisdags somnade jag vid 7 för att jag var så trött. I fredags var jag på bootcamp. Jag har så ont i kroppen ska ni veta! Jag har aldrig lidit så här mycket i hela mitt liv! Det gör ont att sitta, det gör ont att stå, att gå, att ligga ner! Men det var ganska kul måste jag säga.. Det är ett par medelålderskvinnor som kör det passet och dem är gaaaalna! Förhoppningsvis så kan jag fortsätta gå på det passet, beror på hur jag jobbar.. Hoppas kan man alltid göra! 
 
Idag jobbar jag mellan 12-12. Mina värdföräldrar hade bröllopsdag igår så dem är ute och firar ikväll ;) Jag är måttligt trött så jag ska nog krypa till kojs som min syster skrev på sin blogg ;) Att ta hand om 3 ungar är ganska så utmattande, speciellt när alla 3 är trötta och hungriga samtidigt och inte förstår vad vänta betyder ;) haha. Men som tur är så är det inte såhär varje dag! Imorgon får jag i alla fall sova in. Trycka i ett par öronproppar så att jag inte väcks vid 7.30 imorgon när lilleman får sitt dagliga utbrott ;) 
 
Jag måste berätta någonting för er, men ni måste lova att INTE skratta! LOVA DET!??! 
Idag när vi var i parken och jag höll på att packa in alla barnen i bilen så parkerar en gubbe bredvid mig. När jag är på väg att sätta mig i bilen så rullar han ner rutan och börjar prata lite allmänt och frågar om jag har fullt upp och om det är mina ungar osv. Sen så nämner han att hans fru har dött osv. Och så frågar han om jag vill gifta mig med honom för han letar efter någon lite yngre. 

HAHAHAH alltså jag dööööör!!! INTE OKEJ!!!
 
Ni skrattade inte va?!?!?!
Kommentarer
Postat av: gordon

skulle tagit chansen?????hahahahaha.puss

2013-04-21 @ 07:23:55
Postat av: Carola

Haha du kunde väl nappat

2013-04-21 @ 07:50:28
Postat av: ida

hej! :)
först och främst, tack för en bra au pair-blogg! jag är själv blivande au pair och har nu en fråga till dig. skulle du kunna ge lite tips på vad man kan skriva i sitt pre-departure project? jag har tittat på videon där du visar upp ditt häfte men det är lite svårt att se vad som står. jag är inte ute efter att skriva av dig utan bara få lite idéer och tips :)

2013-04-22 @ 10:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin