Cheesecake factory

2013-02-2305:34:25
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Hemma från min lilla date med Hanna :) Vi träffades på bridgewater mall, min vp kallar oss för Jersey Girls, bara för att alla åker till köpcenter hela tiden haha. Vi strosade runt lite och sedan gick vi till Cheesecake factory för att käka något litet och prata prata prata :) Jag beställde in Avocado Eggrolls och hon beställde Nachos som vi delade på. Efter det blev det självklart en cheesecake ;) Denna gången beställde jag faktiskt en riktig cheesecake, en vanlig med jordgubbar. OJ Oj oj vad GOD den var! Bästa cheesecaken ever! mmmh. 
 
Vi har i alla fall fått en plats att sova på i Boston vilket är skönt. Det är ju annars det dyraste. Så med det avbockat och klart så är det dags att boka resan. Buss eller tåg? Det är frågan. Så jag ska fråga hon som har mest koll på saken - min värdmamma :) Det är även hos hennes vännina som vi ska sova hos. Hon har så underbart snälla kompisar! Vilken tur jag har, jag är så lyckligt lottad! <3
 
Nu ska jag sova. Imorgon är det lördag och då blir det först 2h jobb och sedan NYC med Yolandi :) Så det blir upp tidigt och fixa sig så man är redo direkt efter! 
 
Amanda, det här är till dig: 
Lyssnade på radion på väg hem ikväll och då spelade dem massa house musik, bl.a SHM, då blev jag ganska så ledsen.. Saknar dig stumpan! Det värsta med att vara här, är att vi är så långt ifrån varandra. Jag älskar dig lillasyster <3
 
Puss på er. 
 
Kommentarer
Postat av: carola

du har tur som har så snälla värdföräldra och dom har tur som har dig

2013-02-23 @ 09:07:59
Postat av: Mandy style

Åå snuttan jag saknar dig med, men du behöver inte vara orolig jag husar på som vanligt här borta! <3

2013-02-23 @ 13:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin