chickenpotpie/muffins

2013-02-2602:40:15
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Idag har varit en ganska så lugn och skön dag. Har inte gjort allt för mycket idag. Började jobba vid 11 och då var det bara att mata lilleman sen var det dags att sova. Bebis sov ända till 2.30 och lilleman med så jag hann titta på ett avsnitt av Downton Abbey, sen var det dags att åka och hämta Kate. Efter det hade vi en liten sagostund här hemma innan det var dags att fixa middagen. Min värdmamma hade förberett en Chicken pot pie, sååååå gooood! Så jag satte bara in den i ugnen och sen var det dags att äta. Hann med att baka lite muffins i mellan åt med :) Blev bara såå sugen på muffins, så jag prövade att göra ett par jordnötssmör muffins, vilka inte blev så bra, sen vanliga vanilj muffins :) 
 
Nu ska jag bara slappa och försöka övertala mina värdföräldrar att se ett avsnitt av dowton Abbey, är heelt besatt hahah! :D
 
Puss på er! 
 
 
Det här fick jag hemskickat för några dagar sen! :) 
Tack snälla mammis och farmor och farfar! <3
 
Kommentarer
Postat av: Carola

Ha ha nu kan du lösa lite kryss som du gjorde här hemma och äta lite godis. Hoppas tabletterna hjälper när du får migrän dom skulle vara snabbverkande annars får du ta en spray

2013-02-26 @ 06:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin