Fabulous Thursday

2013-02-0802:52:22
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Detta är nog den bästa dagen på hela veckan. Började halv 11 och jobbade till halv 8. Barnen har skött sig riktigt bra idag med och jag har varit på riktigt bra humör :) Vaknade dock med huvudvärk idag igen. Jag tror det är min kudde det är fel på, att jag ligger fel eller något så det stör min nacke. Min vp däremot tror att jag behöver mer koffein. Jag vet inte vad han snackar om, visserligen försvinner huvudvärken när jag druckit kaffe osv ;) Men så mycket kaffe dricker jag ju inte. Bara 2 koppar på morgonen och 3-4 under dagen och 2 på kvällen. Så mycket är det väl inte? ;)
 
Nu sitter jag som klistrad framför tvn, det är ju VD :) Mitt fina underbara program. Nu är det Lina-tid på schemat. Min vp vågar inte ens prata med mig under denna timmen för han vet hur inne jag är i programet haha. Det är så sjukt bra just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag hoppas säsong 5 kommer inom kort! Bara några avsnitt kvar nu ju :( 
 
Imorgon är det fredag - jag jobbar 9-12 och sedan blir det gymmet! Har hittat en blogg med massa inspirations bilder vilket är awesome. Ger mig lite mer inspiration att klara av gymmet. Imorgon blir det även lite bio med Christine igen :) härligt. 
 
På söndag är det VS-night, ska bli intressant och se vad det är för något :) man kanske får med sig en påse hem heheh ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin