glömsk.se

2013-02-2219:37:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Hahah upptäckte nu att rubriken jag hade på förra inlägget inte hade något att göra med innehållet. Varför? Jo för att jag glömde ju skriva det jag hade tänkt skriva, ahaha! Hur senil får man bli? 
 
Hur eller hur. Det jag tänkte skriva var att igår när jag skulle få Kate att sova så bad hon mig berätta en saga. Så jag berättade om pippi långstrump. Sen ville hon ha en saga till och en till och en till. Tillslut hade jag i princip berättat alla Astrid Lindgren böckerna. (okej inte alla, men det kändes som det). Efter mycket om och men så somnade lillan :) 
 
Idag jobbade jag bara till 12, så jag har hunnit med att städa mitt rum lite grann och tagit en härlig lång dusch. Nu sitter jag i sängen och skypar med mamma och pappa och börjar peppa lite smått inter Vampire Diaries som jag missade igår ;) hihih. Blir nog ett avsnitt Grey's med och kanske Downton Abby :) åååh, härliga fredag! 
 
Ikväll ska jag träffa Hanna, vi ska planera våran lilla resa till Boston på St. Patrik's day! Ska bli såååå kul :D
 
Puss på er. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin