Headache & Step-class

2013-02-0604:50:44
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Och så var denna dagen över. Denna dagen gick faktiskt fort. Jag vet att jag säger det i varje inlägg, haha. Men denna gick fort, faktiskt! Den gick så fort att jag knappt minns vad jag har gjort idag! Då har den gått fort! 
 
Barnen har skött sig bra idag. Tycker synd om lilla Kate som ville leka medans lillebror och lillasyster sov, men jag hade så ont i huvudet att jag inte ville röra på mig. Men hon låg och gosade med mig på soffan en timme i alla fall. Så jag hade lite energi att leka med henne efter det :) Sen kom min räddare, min värdmamma, hem och hämtade upp Kate och Elijah för dem skulle på ett alla hjärtans dag party. Lycklig blev jag och fick genast massa energi?? Knasigt. Efter lite städning och matlagning försvann min huvudvärk. Kan städning och matlagning verkligen bota huvudvärk!? Hmm.. Jag vet inte. Skyller i alla fall på min mamma som har gjort mig städtokig... Men tackar om det hjälper mot huvudvärk ;) hihi. 
 
Slutade vid 5.30 så det var bara upp på rummet och byta om till träningskläder och förbereda sig mentalt för vad som komma skulle.. Följde med min mamma på hennes step-klass, som var riktigt kul måste jag tillägga. Jag höll på att dö, mina ben värkte, men oj vad kul det var! Många steg att lära sig men efter ett par klasser ska jag nog fixa det där :) Lär ju ha måttligt ont i benen imorgon. Vill jag ens veta hur det kommer se ut när jag ska upp imorgon?? Kommer jag komma upp ur sängen?? Hmm. Jaja, imorgon är en annan dag ;) 
 
Vill skänka några styrkekramar till min fina storasyster Malin som legat/ligger sjuk hemma i sin säng. Hade jag varit hemma nu så hade jag varit där och tagit hand om dig, det vet du <3 I love you! 
Kommentarer
Postat av: gordon

Du behöver nog vara ute i friska luften lite mera tro jag men vad vet jag???Det här med städning kan nog vara sant.Men mat är nyttigt haha.puss

2013-02-06 @ 05:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin