It's snowing!

2013-02-0919:28:02
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Och där kom vintern till USA. Vaknade upp i morse och såg hur mycket snö som helst ute. Kände mig lite som ett barn för en sekund och ville bara springa ner och ut i snön. 
 
Jag och min vp var ute och lekte med barnen i snön, vilket var ganska kul faktiskt haha. Dock var det lös snö så vi kunde inte göra en "frosty" som dem kallar det här, snögubbe alltså. Men vi gjorde snöänglar och sprang runt och hade kul. Lucky, hunden, hade lika kul han. hihi.
 
Sen gick vi in och värmde oss framför brasan med lite varmchoklad. Snart ska jag ut och skotta fram bilen och sedan ska jag och Christine åka till AC Moore, en scrapbooking butik och sedan hem igen för att göra cakepops, typ klubbor gjorda av kakor haha. Det blir en ganska så trevlig dag :) 
 
Måste bara säga hur mycket jag uppskattar min värdmamma. Hon är verkligen underbar! Finns ingen finare värdmamma en hon! I love her <3 
 
Bilder på snön kommer inom kort! Puss <3
Kommentarer
Postat av: gordon

synd att det inte blev någon snögubbe.puss

2013-02-10 @ 09:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin