Tell me another story

2013-02-2205:32:05
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Trött men endå inte trött. Fast jag tror att jag kommer att somna så fort jag lägger mig ner...
 
Har precis kommit hem efter att ha träffat Sandra på Scotchwood's diner. Det var trevligt :) Älskar att sitta inne på ett diner, så himla mysigt och amerikanskt ;) Vi pratade lite om hur vi hade det och vad vi gjorde på fritiden  osv. Märker verkligen hur bra jag har det nu när man hör hur andra har det! Fick även redan på ett ställe där alla au pairer hänger på tydligen. Så det blir att checka upp det och se om man kan knyta några nya bekantskaper :) 
 
Dagen har för övrigt varit kanon :) Fick alla tre att sova middag idag, pluspoäng till mig! Vi har målat mycket idag och gosat med bebis :) Tänkte att jag skulle sätta mig ner imorgon och göra något schemaliknande för dagarna, så jag vet vad jag kan göra med barnen och så att jag alltid har något att göra. Mer uppdatering om det när jag har satt igång med projektet :) 
 
Nu är det läggdags, imorgon börjar jag klockan 9 :) Puss på er. 
 
Kommentarer
Postat av: Carola

Kul att du träffar lite nya kompisar

2013-02-22 @ 07:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin