Herr huvudvärk har varit och hälsat på..

2013-01-2302:07:33
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Det var dags för en tidig morgon igen här i huset, klockan 7 började jag idag, utan lugn och ro med kaffe... Vaknade med huvudvärk och hade bara lust att slå huvudet genom väggen. Kommer ner och då har lillkillen redan vaknat, pigg och full med hyss, great. Sedan har det varit full rulle hela dagen. Hyss hit och dit och som grädde på moset så vill vi heller inte lyssna när man säger nej. Sa jag att jag hade huvudvärk??? Gissa vad jag hade mitt under dagen när allt var som värst. Trodde jag skulle dö! Planerade att gå och lägga mig diiiirekt när jag slutade. Nu sitter jagh är 3 timmar senare, utan huvudvärk och pigg som en gris. Skulle vara så skönt att sova... Meeeeen, jag tog ett skönt värmande bad och nu väntar min fina bok på mig: City of Bones. För er som är medlemar i intresseklubben: Jag tror jag är förälskad i en av karaktärerna - Jace. ;)
 
Det var allt för idag, imorgon börjar jag klockan 12! Och min fiiiina älskade lilla systerdotter Meja fyller 4 år imorgon <3 Tiden går för fort.. Jag säger då det....
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin