Shopping do makes you happy

2013-01-3100:38:09
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Tisdag var en riktigt bra dag måste jag säga. Barnen uppförde sig bra och mitt humör var bra. Shoppingen på kvällen var också bra. Heheh. Jobbade mellan 8-5, min vm har flyttat fram mig en timme så jag börjar vid 8 istället för vid 7. Oj vad en timme gör mycket! Sååå skönt. Tack fina vm :) Lekte med killen på morgonen medans flickan var på spanska. Sedan åkte vi och hämtade henne, åt lite lunch och hade det mysigt. Sedan tog alla en liten nap. Sedan lekte vi heeela dagen tills min vm kom hem :) Fixade mig och sedan skjutsade jag min vm till gymmet och jag drog vidare till Woodbrigde mall för att träffa fina Christine! Vi shoppade loss, bokstavligen talat! haha. Sedan åt vi oss så mätta på Applebees att jag kunde rulla hem efter det. En riktigt bra dag med andra ord. Är så glad för att jag träffade Christine, vi har så kul tillsammans! 

 
Idag jobbade jag samma timmar, men idag var bara lillkillen hemma. Flickan var i skolan. En bra dag idag med. Dock är han fortfarande lite sjuk så han är inte helt 100. Men vi hade en mysig och lugn dag idag .När min vm kom hem med flickan åkte alla till en park 15min här i från. När jag gick utanför dörren trodde jag att jag skulle svimma. Det var 60grader i farenheit ute. Det var seriöst VARMT! Man behövde inte jacka och det blåste varmt. Som en svensk sommar dag. Galet! Åååh vad jag njöt! Imorgon ska det dock bli storm och min vm tror vi kommer bli av med elen (igen). Såå ikväll ska jag fasen utnyttja elen till fullo! Platta håret, kolla på tv, ladda mobil,dator och kindle heeela natten! För imorgon börjar jag inte förens vid 12 ;) hoho mitt liv är underbart! :)
 
Puss på er där hemma i kalla sverige! ;)
 
Kommentarer
Postat av: gordon

vad kul att du har träffat någon som du kan shoppa med.puss

2013-01-31 @ 06:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin