So call me tired

2013-01-2519:19:03
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Skulle egentligen inte börja förens klockan 3pm idag, men min vm fick inte sova inatt så hon är jääättte trött och min vp är förkyld och trött så jag började tidigare idag. Gör inte mig något, då har jag en hel fredagskväll framför mig ;) Blir antagligen en bio med Christine, är inte riktigt 100 än men vi får se ;) 
 
Har varit snäll och organiserat i kylskåpet idag ;) Tror min vm läste mina tankar för när hon kom hem hade hon handlat på BJ's = STORPACK på mat! hahah, så allt fick plats ;) (Vilket det inte alltid gör). Hann även baka pepparkakor, vi hade en deg kvar i kylen :) Aktiv dag idag. 
 
Nu sitter jag här och tar det lugnt, ska äta lite starbucksglass som min vm köpt till mig, snäll hon är hihi. Sen ska jag fläka mig på soffan och ta det lugnt innan lillkillen vaknar :) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin