The social network

2013-01-2903:25:19
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (3)
Sitter med en kopp te och njuter av lugnet nu när alla barnen är i säng. Har precis tagit en värmande dusch, riktigt skönt var det ska ni veta! Värmen är tillbaka i huset, vilket är underbart. Shit vad lite man uppskattar att man har värme egentligen :o galet! 
 
Dagen har varit hyfsat bra. Lillkillen är sjuk så det har blivit att ta hand om honom hela dagen. Stackarn <3 Hämtat flickan från skolan och gjort middag - hemmagjorda pommes med nuggets. Det uppskattades minsann :) härligt! 
 
Har funderat lite och jag måste börja uppdatera lite bättre här känner jag. Känner att jag måste börja ta tag i mitt sociala liv på allvar med. Visst jag har ett par kontakter men när dem inte kan ses så har jag ingen annan och jag känner att jag måste bättra mig. Vill hitta en grupp tjejer som man kan umgås med tillsammans. Hade varit så kul! !
 
Fixar med mitt album :)
Kommentarer
Postat av: gordon

Vilken nanny du är.Tur att dom har dig hihihi. En handy women.puss

2013-01-29 @ 05:54:16
Postat av: carola

du är såååå duktig'

2013-01-29 @ 06:45:41
Postat av: Fanny

vi får ses snart hörrööö!

Svar: Jaaaa :D :D
Paulina Svensson

2013-01-31 @ 04:36:57
URL: http://fannymattila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin