Bokat och klart!!

2013-03-1520:22:52
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Har precis bokat bussbiljetterna till Boston, ute i sista minuten jag vet! haha. 
Kollade på megabus först som vi tänkte åka med, men biljetterna var så dyra där så kikade runt lite och hittade ett annat bolag som vi bestämde oss för. $78 allt som allt för båda oss fram och tillbaka, ganska bra deal ;) ca 500kr. 
 
Börjar få lite resfeber nu känner jag. Har inte packat någonting och jag vet inte vad jag ska packa heller. Måste göra mig iordning för ska in till NYC ikväll :D Det här kommer bli sååå kul! :D awesome... 
 
Har lust att hoppa runt i hela huset nu, och hade förmodligen gjort det med om det inte var för att min vp är hemma ;) hahah. Det här är livet mina vänner! Life is what you make of it <3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin