Chilldill

2013-03-0403:43:46
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
God kväll mina damer & herrar! 
 
Idag har det inte alls hänt mycket. Vaknade med en fy dundrande huvudvärk och ett iskallt rum. Sov bort huvudvärken, klädde på mig några lager kläder och gick ner. Visade sig att värmen inte fungerade i huset, igen. Så det blev en kopp te framför brasan och mysa under en filt. Bra morgon/förmiddag det med om jag får säga. 
 
Bakade sedan lite scones, som som vanligt uppskattades! Sedan spelade vi ett spel hela eftermiddagen - Boss. Ungefär som monopol. Ganska kul faktiskt. Sedan tog mina värdföräldrar med mig ut på restaurang. Thaimat. Åt min första sushi-rulle med, med avokado och någonting. Helt okej faktiskt. Mina värdföräldrar är bäst! 
 
Nu sitter jag här och är nästan redo för säng. Inte jätte trött än så kanske blir att jag läser ut min bok jag håller på med och kanske löser lite korsord, alltid kul ;) 
 
Imorgon jobbar jag som vanligt mellan 11 och 7.30pm. Så får vila upp mig tills dess även om det kommer att bli en chill dag :) Alltid härligt med sådana dagar, hehe. 
 
Det blir inga roliga bilder idag. Tyvärr! 
 
Puss på er. 
 
Kommentarer
Postat av: carola

love you

2013-03-04 @ 07:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin