Happy Sunday!

2013-03-1100:44:24
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
ojojoj, vilken dag jag har haft. Jag tror inte att jag har skrattat såhär mycket sedan jag kom hit. 
 
Jolene kom och hämtade upp mig 14.20 och vi drog sedan vidare för att hämta 2 av hennes kompisar. Sedan körde vi vidare mot Springfield och till en outlet affär som jag inte kommer på namnet på.. På tal om outlet så måste jag spara mina pengar extra mycket nu för vi ska dra till en stor outlet butik i slutet på mars där dem har calvin klein och alla olika sorters märken till 70% billigare. Hur eller hur så drog vi sedan till T.G.I Fridays och käkade. Jolenes kompisar beställde in alkohol och under dem timmarna vi var där så kan man ju säga att dem var lite berusade ;) haha. Men oj vad roligt jag hade. Dem flirtade med servitrisen och dem gav honom till och med en kondom som dricks hahaha. Han tyckte det var roligt han med så vi hade en jätte bra tid där. Den roligaste dagen denna veckan kan jag lova. Ett bra slut på veckan! haha :) 
 
Nu är jag hemma och börjar peppa lite smått för sista avsnittet av Downton Abby för denna säsong. Nästa säsong är inte ute än och jag har lite blandade känslor för det här med att se sista avsnittet nu... Åååh vad jag kommer gråta! 
 
(Lägger upp lite bilder som jag glömt lägga ut...Samt på vad som har inhandlats denna veckan) 
Puss på er. 
 
Kommentarer
Postat av: carola

kul att du träffa lite nya vänner puss

2013-03-11 @ 07:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin