Maginfluensa

2013-03-2114:19:14
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Uhhhh.. Dem här två dagarna har inte varit roliga. I tisdags så tänkte lyxa till det lite på kvällen med lite chips, choklad och OTH. Ligger i sängen och känner att jag börjar må lite illa, så jag tänker att jag kanske åt lite för mycket chips och att jag borde sova så det försvinner. Somnar men vaknar 1am och mår jätte illa och har världens magont. Känner att något är fel och måste helt plötsligt springa till toan och spy. Så var det hela natten lång. Jag kunde inte röra mig för då var jag tvungen att spy. 
 
Började inte jobba förens 1pm på onsdagen, vilket var tur det. Kände mig lite bättre då, men jag var såååå trött och mådde fortfarande illa. Som tur var så var min vm hemma och jag fick sluta vid 6.30pm så jag fick sova. Idag mår jag bättre men mår fortfarande lite illa, vet inte om det är för att jag inte har ätit något på typ 1.5 dagar. Vet bara inte vad jag ska äta....
 
Idag börjar jag jobba vid 12-7.30. Vi får se vad vi ska hitta på idag. Ska kolla upp något roligt på internet som vi kan göra. Experiment eller något roligt :) Vi kan ju inte hålla på att göra samma saker varje dag :)
 
Hoppas alla mår bra där hemma. Maginfluensa är ingenting jag rekommenderar! 
Btw, inga roliga bilder att lägga upp.. Min mobil tycker inte att jag har något mer utrymme även att jag knappt har några bilder eller någonting alls på telefonen för den delen. Tycker det lutar mer och mer åt en iPhone ;)
Puss på er <3
 
Men jag bjuder på en fin bild på mina bästa vänner och mig! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång tid tog det från det att din ansökan blev approved by au pair care tills den första familjen hörde utav sig? :)

2013-03-21 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin