Rainy day

2013-03-1215:00:48
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Tisdag och regn står på schemat. Barnen är på spanska, så jag försöker att njuta av lugnet så mycket jag kan. Det regnar idag så det blir ingen lek ute idag. Som tur var så var vi ute hela dagen igår. Det är fortfarande varmt ute, vilket är skööönt. Hoppas det stannar här nu och inte bli kallare igen. Vårkänslorna börjar verkligen komma nu. 
 
Idag jobbar jag till kl6, men min vm kommer hem vid 4 och då ska jag åka och storhandla minsann ;) Så man kan säga att jag slutar vid 4 haha. Annars händer det inte så mycket idag. Tror jag ska till gymmet, vi får se :) Måste ju börja komma igång igen. 
 
Tills vidare, puss på er.
 
Kommentarer
Postat av: Carola.

Puss på dig också

2013-03-12 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin