St. Patrick's day parade

2013-03-0923:27:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Jobbade mellan 7-11.30 idag och åkte sedan direkt till Morristown där alla de andra au pairerna var. 
 
Det har varit strålande sol hela dagen idag och det kändes precis som sommar. Jag behövde inte ha jacka på mig. Njöt jag??? OOOOM JAG GJORDE. Bästa dagen på länge. I Morristown höll dem en St. Patrick's parad som vi var och kollade på, ganska så kul att se. Jag undrar hur stor paraden kommer att vara i Boston :) ska bli sååå kul. 
 
Åkte hem vid 2.30pm och nu är jag suuuper trött. Funderar på att beställa hem mat och bara fläka mig på soffan ;) Hade varit såå gutt! 
 
Bilder kommer inom kort! Tillsvidare får ni nöja er med den här! Puss på er.
 
Kommentarer
Postat av: Carola

Vilken böna

2013-03-10 @ 08:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin