Vårkänslor

2013-03-2215:25:12
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Good morning! 
 
Idag är det strålande sol utanför fönstret, dock inte lika strålande värme...Men hey! Det ska vi inte klaga över, vi kunde ha haft minusgrader och snö ;) Jag ska snart dra till gymmet, känner för ett riktigt träningspass! Kollade igenom gamla bilder förut från när jag var på gymmet typ 24/7(?). Såg sååå mycket bättre ut då, så jag har nu bestämt mig på riktigt! Jag ska bli fit, jag ska träna mer om jag så ska släpa mig till gymmet! Jag SKA! 
 
Börjar inte jobba förens klockan 2 idag, så idag ska jag verkligen ta vara på tiden :) Har precis skypat med Josse, skönt och se dem lite :) Saknar er där hemma! Ska skypa med mammis och pappis när jag kommer hem, blev ju ingenting med det igår. 
 
Maginfluensan sitter fortfarande kvar lite. Har egentligen inte ätit så mycket sen onsdagsnatt. Typ 1 klubba, 1 gummibjörn, 1 karamell och 4 ravioli. Det är fredag idag och jag mår fortfarande lite illa. Bläää.. Kaffe är förmodligen inte det bästa att dricka nu, men you gotta do what you gotta do! ;)
 
Nu ska jag upp på rummet, peppa för gymmet sen ut i vårsolen! 
Puss på er. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin