20 Maj

2013-05-2018:28:45
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (3)
Shit, det har gått ett år sedan jag startade den här bloggen. ETT F*CKING ÅR! wow vad tiden går fort...
 
Jag tar det lugnt just nu. Började jobba vid 12, Elijah & Sara sover just nu. Jag var ute förut och pw/sprang 5km, jag börjar bli lite bättre nu, orkar springa lite längre. Men jisses vad kvavt och äckligt det är ute. Svetten bara rann om mig när jag gick utanför dörren! Men det känns så skönt efteråt när man är färdigtränad. Jag måste ha det i minnet hela tiden när jag inte känner för att träna - känslan när man är klar slår allt! 
 
Helgen har varit chill. I fredags jobbade jag mellan 2-7 pm. Efter det träffade jag Christine. Vi åkte till AC Moore (scrapbooking butik) och handlade lite. Sedan åkte vi till starbucks och hängde lite :) Deras frappucino's are to die for! Mummmmma. I lördags var det dags för LCC-möte. Susan hämtade upp mig tillsammans med två andra au pairer. Vi åkte till Hamilton, NJ för att besöka Grounds for Sculptures. Riktigt häftigt. Det var en jättefin trädgård fylld med massa skulpturer i gigantisk storlek. Träffade några nya vänner och hade det jätte trevligt :) 
I söndags var det dags för migrän igen. Vaknade vid 12 och mådde skit. Gick ner och tog 2 tabletter, drack kaffe och vatten och gick sedan upp igen och vaknade vid 3 och mådde bättre. Efter det var det dags att se Grey's anatomy med Josse ;) Ojoj OJ vad bra det var! Vilket jäkla slut! 
 
På tal om serier...Vad fasen ska jag kolla på nu när allt är slut??? Har ju några avsnitt av GOT men det är ju också snart slut.. Några tips någon?? :)) 
 
Idag blir det nog en utedag. Fint väder och allt :) 
Bilder från lördagen kommer inom kort! 
Puss på er. 
Kommentarer
Postat av: Carola

Puss till dig också

2013-05-20 @ 19:45:16
Postat av: Ida

Hej! Jag har en lite annorlunda fråga... När du är ensam med alla tre barnen och måste gå på toa, hur gör du då? :p

2013-05-20 @ 22:17:37
Postat av: gordon

men vad skönt att läsa att du har kommit igång med träningen igen.men du måste kolla upp din huvudvärk, är lite för ofta.Annars verka ni ha det bra.Puss
PS. GLÖM INTE BORT ATT TRÄNA....

Svar: Ja jag får göra det! :) hihih jag ska inte glömma bort :) Puss på dig <3
Paulina Svensson

2013-05-21 @ 05:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin