Another wednesday

2013-05-1518:07:44
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Börjar jobba om 10 min och jag sitter och letar aktiviteter att göra med barnen idag. Som vanligt den här veckan så regnar det, IGEN. Riktigt tråkigt väder har det varit och är fortfarande. Men som tur är så finns det en massa roligt att göra inomhus också ;) 
 
Kate är i skolan och Elijah ska nog sova snart så det blir att underhålla Sara först :) Om inte hon också ska sova för då blir det Game of Thrones, riktigt bra serie :) Håller på att läsa första boken och kollar på ett avsnitt när jag har läst tillräckligt mycket i boken. Men igår kunde jag inte hålla mig. Tittade på 4 avsnitt tror jag. Riktigt bra är det! Ni borde börja titta på den om ni inte redan gör det ;) 
 
Annars händer det inte så mycket. Jag jobbar till klockan 9 ikväll, mina vf ska ut på date :) Så det blir nog en lugn kväll här hemma skulle jag kunna tro. 
 
Har skypat med syster yster Josse idag :) Nu när jag vet att det bara är 6mån tills jag kan välja att åka hem så saknar jag er så mycket mer! Men så finns ju alltid beslutet jag måste ta om jag ska stanna eller inte i bakhuvudet 24/7. Jag hatar dessa beslut, dem ger mig huvudvärk! 
 
Meeen, en update kommer ikväll om hur dagen har varit! 
Puss på er. 
Klassisk musik & bokläsning :)
Kommentarer
Postat av: Carola

Vi saknar dig också, men det är bara du som kan beslutar hur du ska göra. Stanna eller åka hem . Puss älskar dig!!

2013-05-15 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin