Det här med motivation

2013-05-1416:20:02
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Jag tror jag behöver någon som pushar mig 24/7 just nu. För jag har fallit ner i ett stort jävla hål och orkar inte ta mig upp. Jag vet inte om det är för att jag är trött och stressad men det enda jag äter just nu är sötsaker. Jag åt lite phad thai igår kväll men annars har jag bara levt på sött. Jag har ingen matlust längre. Jag lever på kaffe och socker känns det som just nu. 
 
Jag känner även att jag inte har tid att sätta mig ner och äta. Saker ska göras hela tiden. Jag måste ha koll på barnen så dem inte har ihjäl varandra, sätter jag ner Sara måste jag ha koll så att Elijah eller Kate inte gör henne illa. Jag måste hålla huset rent. Byta blöjor (är som ett krig med Elijah). Laga mat till barnen och se till så att dem äter. Se till så att barnen är rena. Jag måste komma på nya saker att göra med barnen så dem alltid har något roligt att göra. Jag stressar upp mig för att jag bara har 6 månader kvar och har knappt sett USA. Stressar upp mig för att jag måste spara pengar. Stressar upp mig för att jag har gått upp i vikt. Stressar upp mig för att jag är för trött för att gå till gymmet. (ingen ursäkt jag vet, men lev mitt liv och ni får se)
 
Tack gode gud för kaffe! Det enda som lugnar nerverna nu. För en liten stund... Tills kaffet är slut och jag behöver mer ;)

 
Kommentarer
Postat av: gordon

du ska äta frukt isället för söt saker.
du ska inte känna dig stressad utan ta det bara
lungt och ta dagen som den kommer.det du inte hinner med idag gör du imorgon.och tänk inte på din
vikt så blir det bra.tycker om dig ändå puss

Svar: Tack jag älskar dig pappa <3
Paulina Svensson

2013-05-15 @ 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin