November Rain

2013-11-0403:23:23
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
 
 
Idag känner jag för att bara lyssna på dem bästa grabbarna - Guns N' Roses. Dem kan alltid göra mig på bättre humör. Låttiteln passar bra idag med då det har regnat hela dagen. 
 
Igår spenderades dagen/natten i NYC, såklart! (3 gånger kvar....)
Åkte in och shoppade lite i väntan på att Michelle och Amanda skulle komma in. Sedan satte vi oss ner och drack kaffe och käkade jordgubbar på starbucks medans vi väntade på Adam som skulle komma och möta upp oss. Sedan drog vi vidare in på Monarch och festade lite på deras rooftop. Tiden bara flög förbi och jag kände att det var dags för mig att åka hem. Det gjorde jag rätt i för det var sista tåget som jag tog, annars hade jag fått vänta till klockan 5 am. Men det var en riktigt trevlig kväll som vi hade! 
 
Idag mådde jag bättre än förväntat. Inget illamående eller någon huvudvärk. Familjen åkte till staten island zoo och jag skypade med mamma och pappa, dem hade Emmis där en stund. Sedan åkte jag och handlade min syrras beställning som jag ska skicka hem åt henne ;) Sen har jag bara tagit det lugnt. Ganska så skön helg, med tanke på omständigheterna. 
 
Nästa helg ska jag försöka göra så mycket som möjligt i NYC. Bocka av allt jag vill göra, det mesta i alla fall :) Så är det någon som vill hänka på så säg till! :) 

Bilder kommer som vanligt i ett annat inlägg ;) 
Puss på er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin