Mondays is the best day!

2013-01-0802:15:59
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Har nu slutat jobba och ska endast slappna av nu. Barnen sover, alla tre. Huset är tyst och skönt. Funderar på om jag ska möblera om i rummet ikväll eller inte. Tror inte jag orkar det. Försöker att inte tänka på mat för tillfället. Är sugen på allt möjligt, har lust att trycka i mig hela kylskåpet! Men vill man vara fin får man lida pin.. Måste börja träna mer, har inte tränat på en hel vecka! Men det är en sak jag undrar över... Varför måste godis ha så mycket kalorier?? Den som kom på det var riktigt dum! Inte okej! Vill ha godis nuuuu! 
 
Dagen har i övrigt varit bra. Började vid 12 och jobbade till halv 8. Älskar måndagar - killen sover när jag börjar, flickan är i skolan och bebis är gossugen, underbart :) Imorgon börjar jag redan vid 7... Läggdags tidigt idag. Har ett sådant jäkla problem med att komma upp ur sängen nu. Kan beror på att jag inte tränar så mycket = 0 energi. Men det ska det bli ändring på! Barnen har spanska imorgon, DÅ ska jag träna! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin